Hoe kan ik snel van gebruiker wisselen op een Samsung tablet?

Wij gebruiken een tablet gemeenschappelijk. Om mail e.d. gescheiden te houden heb ik meer gebruikers aangemaakt. Het wisselen van gebruiker kan via instellingen. Op internet lees ik dat er een speciaal icoon voor zou zijn, maar dat heb ik niet.
Of is er een betere manier om deze zaken te scheiden (er moet wel om een wachtwoord of pincode gevraagd worden).

Alsnog een afbeelding toegevoegd

Picture for question
2 weken geleden
in: Tablets
TurfGraver
2 weken geleden
Heb je wel meerdere accounts op de tablet zelf aangemaakt?
https://www.dummies.com/article/technology/electronics/cell-phones/samsung-galaxy/how-to-set-up-your-samsung-galaxy-tab-for-multiple-users-261238/
LeonardN
2 weken geleden
"Op internet lees ik dat er een speciaal icoon voor zou zijn"
Kan je een link geven?
Wellicht dat men spreekt over het icoontje waarmee je van Google-gebruiker kan wisselen. Dat is dus zonder invoer van inlog (nadat dat ooit 1 maal is gedaan).
Arjo
2 weken geleden
@LeonardN Kom er nu achter dat dat ws Windowstablets betreft
Arjo
2 weken geleden
@TurfGraver Dit is dus precies wat ink gedaan heb, maar het icoon om te wisselen wordt niet getoond

Geef als eerste antwoord